Product Detail

PHYSIOMER® KIDS

(2 ROKY+)

PHYSIOMER® Kids udržuje nos vašeho dítěte čistý každý den, chrání před nachlazením a snižuje počet dní nemoci o 58 %!*

Při léčbě nachlazení a ucpaného nosu PHYSIOMER® Kids obnovuje dýchání nosem, snižuje délku a intenzitu příznaků onemocnění dýchacích cest a předchází výskytu ORL komplikací.

Proč si vybrat PHYSIOMER®?

• Doporučeno pediatry**

• Prokázaná účinnost

• 100% přírodní

• Jemný rozprašovač

• Použití ve vícero polohách

Na co?

• Rýma a ucpaný nos

• Každodenní hygiena

• Prevence

Pro koho?

• Děti od 2 let

Physiomer_Kids_CZ

PROČ SI VYBRAT PHYSIOMER® KIDS PRO SVÉ DÍTĚ?

Malé děti mohou onemocnět nachlazením až 10krát ročně, protože se jejich imunitní systém buduje s viry. Pravděpodobnost, že nachladnou zvyšuje i návštěva školky anebo školy.

Používání PHYSIOMER® Kids při každodenní hygieně pomáhá chránit vaše dítě před opakovaným onemocněním. Pomáhá odstraňovat alergeny, prach, znečišťující látky, viry a bakterie.

PHYSIOMER® Kids ulevuje od rýmy a ucpaného nosu: snižuje počet dní s příznaky a spotřebu léků (v souvislosti s infekcí dýchacích cest a alergickou rýmou).

Díky produktu PHYSIOMER® Kids pomůžete svému dítěti volně dýchat.

• PHYSIOMER® Kids je díky své jemné trysce vhodný pro děti a praktická velikost lahvičky umožňuje, aby si děti vyplachovaly nos "samy".

• 100% neředěná mořská voda: díky speciálnímu výrobnímu procesu si PHYSIOMER®  zachovává bohatství minerálů z mořské vody pro rychlejší léčbu.

• PHYSIOMER® má klinicky prokázanou účinnost a je prokazatelně lepší, než jednoduché fyziologické roztoky**.

• Důmyslné balení: Lahvička PHYSIOMER® je jedinečná, s difúzním systémem bez hnacího plynu umožňujícím nepřetržitý jemný tok a pro pohodlnější použití ji lze použít ve všech polohách.

nose icon

Léčba

PHYSIOMER® Kids je nejlepší partner pro vaše dítě na uvolňění ucpaného nosu v důsledku nachlazení, rýmy nebo zánětu nosohltanu. Objevte další produkty  PHYSIOMER® pro ty nejmenší.

Objevte další produkty pro děti

drops icon

Každodenní hygiena a prevence

Každodenním čištěním a zvlhčováním dýchacích cest přispívá PHYSIOMER® Kids k ochraně před nachlazením a rýmou.

Objevte další produkty pro kojence

Doporučené dávkování

Může být používán tak často, jak je potřeba.

• Při léčbě příznaků nosní infekce v případě nachlazení (rýma/ucpaný nos) nebo chřipky: 4 až 6krát denně, vstříkněte 1 až 2 sekundy do každé nosní dírky.

• Při každodenním používání, hygieně a prevenci: 1 až 2krát denně, vstříkněte 1 až 2 sekundy do každé nosní dírky.

Před použitím čtěte příbalový leták.

Neředěná izotonická mořská voda (odpovídá koncentraci NaCl 9 g/l).

• 100% přírodní mořská voda

• Bez chemických přísad a konzervačních látek

• Sterilní

• pH přizpůsobené nosní sliznici

Bezpečnostní opatření: Uchovávejte mimo dohled a dosah dětí.

JAK POUŽÍVAT PHYSIOMER® KIDS?

Před aplikací: zkontrolujte, zda sprej funguje správně. Při použití u dětí doporučujeme dohled dospělé osoby

PHYSIOMER_HOWTO_KID_SPRAY_01

1. Nakloňte hlavu na stranu.

Nakloňte hlavu na stranu. Trysku jemně vsuňte do nosní dírky a pevně stiskněte trysku na dobu 1-2 sekundy. Nechte přípravek  několik sekund působit.

PHYSIOMER_HOWTO_KID_SPRAY_02

2. Opakujte do druhé nosní dírky.

PHYSIOMER_HOWTO_KID_SPRAY_03

3. Lehce se vysmrkejte.

Po každém použití umyjte trysku horkou vodou a řádně osuště.